Direktlänk till inlägg 12 mars 2010

Länge sedan sist...

Av Katarina Wesström - 12 mars 2010 08:47

Hejsan.

Nu var det ett tag sedan jag skrev något här, jag har inte haft någon ork till det tyvärr.

Jag ska strax iväg på sista mötet i gruppen hos Arbetsförmedlingen, tråkigt att inte träffas nåt mer.

I går var bästa gången på denna grupp, då fick vi veta hur framtiden ser ut vad som ska hända vilka vägar man kan gå om man fprtsätter hos dem.


Allt handlar naturligtvis om att vi ska komma ut i arbete i den omfattning och med det vi klarar av.

Nu ska vi fortsätta individuellt med det.

För mindel vet jag inte ännu hur jag ska klara av detta men det fixar sig nog.

Jag ska fortsätta att reda ut min situation, det ska jag försöka göra i en lugn takt för att inte få mer ont och jag måste få ordning på värken annars fungerar ingenting, för tillfället orkar jag inte ens lyfta armarna vissa dagar.


Jag har fått till hemläxa att bena ut hur jag ska gå vidare och med vad, det är en lite komplicerad situation när man har en anställning men inte kan gå tillbaka till sina sysslor, jag behöver först o främst omplaceras och hur ställer sig min arbetsgivare till det. I vilken omfattning jag ska arbeta vet jag inte ännu det får framtiden utvisa.


Jag ska gå nu, försök att hålla näsan ovanför vattenlinjen bara så kommer det att ordna sig, jag är säker på det.

Kram på er, ha en fortsatt bra dag.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katarina Wesström - 3 mars 2010 19:01

Hejsan. Här har vi varit sjuka, någon typ av magsjuka med feber och ett gräsligt illamående. Jag sov precis hela tisdagen, frånsett att jag var uppe och tog medicin på morgonen och visste inte hur jag skulle klara av att gå tillbaka till sängen, ...

Av Katarina Wesström - 28 februari 2010 00:16

Hej. Nu var det ett tag sen jag var här och bloggade, det beror på att jag varit helt slut denna veckan. Det var första veckan som jag var på gruppen med Arbetsförmedlingen, den här arbetslivsutvecklingen man ska eller får gå om man vill, när man b...

Av Katarina Wesström - 22 februari 2010 19:00

Hejsan. Alla ska få högre ersättning när de blivit utförsäkrade från sjukförsäkringen sas det i december 2009. Nu är det februari 2010 och det vi kan konstatera är att alla inte alls fått högre ersättning, egentligen varför ska vi som är sjukskri...

Av Katarina Wesström - 21 februari 2010 19:21

Hej igen. Nu har jag fått min kallelse till grupp på arbetsförmedlingen, ca 2 tim per gång två dagar i veckan då vi ska fokusera på framtiden. Det här ser jag verkligen fram emot, det ska bli jätte intressant och se vad vi ska göra och hur man tä...

Av Katarina Wesström - 21 februari 2010 18:31

Hej, hej. Nu har jag inte varit här på några dagar, jag harv inte hunnit så kan det vara ibland. Det var massor utav snö som föll eller kanske virvlade ner, det var faktiskt snöstorm som utlovats. Vi hade det bra här hemma gick ingen somhelst n...

Presentation


Kattas blogg där det kommer att finnas gott o blandat om vår vardag och lite scrapping.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010
>>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards