Alla inlägg den 31 januari 2010

Av Katarina Wesström - 31 januari 2010 09:37

Hejsan igen!

I går lördag var jag på en minialbums kurs hos Mians scrap o design i Enköping, såå himla kul och lärorikt många skratt och vi upptäckte de flesta av oss som var där att vi inte ska va så "fega", ta i lite när vi jobbar inte mesa så mycket det behövs inte.

Mitt nya album är en present till min man på Allahjärtans dag jätte fint.

Jag och endel andra hann inte klart våra alster men det kan vi göra hemma.

 

När jag kom hem och gick igenom mina sidor upptäcker jag något förskräckligt, som jag egentligen inte alls ska tala om men jag gör det ändå, ett gott skratt förlänger ju livet sägs det.

Håll i hatten, den näst sista sidan i albumet har jag gjort uppochner ,men hallå hur korkad får man vara?

Jossan tyckte att det inte gjorde något, Katta ta ett hjärta till sätt det uppochner på det första hjärtat, då blir det nästan en fjäril ju och det e fint!

Ja, det var gulligt av den lilla tösen tycker jag, jag har ju präntat in i huvudet på henne att INGENTING ÄR FEL ,ja, jo .. så vad säger man? hi,hi.......

 

Jag var helt slut efter kursen och det var sååå roligt och lärorikt,

Blanda färger bla har jag inte gjort med stämpeldynor förut så det var perfekt att få prova på, det blev jätte bra ju.

 

När jag har satt ihop mitt album och fått dit mina foton ska jag lägga ut bilder på det här, blir under veckan skulle jag tro.

 

I dag ska jag göra klart almanackan till Virre o Henkan, det är bara lte dekorationer som ska på plats.

 

Ha det bra i snöandet, kram katta.

 

Presentation


Kattas blogg där det kommer att finnas gott o blandat om vår vardag och lite scrapping.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards