Alla inlägg den 5 februari 2010

Av Katarina Wesström - 5 februari 2010 00:32

Oj, ett år äldre. Vad säger man det känns precis som vanligt faktiskt. Förutom att jag fått en så efterlängtad present av min man, en EPIC stans/emboss maskin yes yippeeee äntligen kan jag stansa ut alfabet och en väldans massa annat.

 

Jag är jätteglad över denna finurliga lilla söta apparat, jag fick ett alfabet med också och det fungerar alldeles utmärkt att stansa ut, enkelt är det också, såååå himla glad, TACK MIN ÄLSKLING.

jag har börjat scrappa en Lo till honom nu det gjorde jag på en gång, jag har nästan gjort klart ett minialbum till honom, det ska han få på Valentines day, jag tror att han kommer att bli jätte glad.

 

Vi har lilla Nicole kvar här i natt hon ska vara med mig/mormor i morgon, det var ett tag sen nu och det ska bli mysigt.

 

Nu ska jag hoppa i lopplådan så att jag är lite pigg i morgon.

 

Må så gott, på återhörande!

Ovido - Quiz & Flashcards